12 Ιουλ 2014

ROCK OVERDOSE

 
 
Μια από τις κρυφές "αμαρτίες" που δεν προσπαθώ να κρύψω ιδιαίτερα, είναι το ότι αν τύχει και ακούσω Blues νιώθω ευχάριστα, θλιμμένα, όμορφα, περίεργα.. νιώθω πως έστω και υποσυνείδητα αυτή η μουσική μου αρέσει πολύ λες και κρύβει κάτι, ενώ με τον τρόπο της σου κλείνει πονηρά το μάτι!
Βέβαια αν και δεν έχω εντρυφήσει στο είδος, αφού μια πιο "μοναδική" και "ιδιαίτερη" μουσική έχει κερδίσει τη καρδιά μου.. από την άλλη είμαι σίγουρος ότι τα Blues είναι άτυπα η βάση για το σκληρό ήχο και όχι μόνο!
Δεν ξέρω αν η υποστήριξη αυτής της γνώμης είναι "αμαρτία", μα ο Παύλος Καραπιπέρης γνωστός από τις δουλειές του με τους Small Blues Trap, θεωρώ πως θα συμφωνήσει μαζί μου και ως απάντηση θα μας δώσει την τρίτη δουλειά του με τίτλο "One Sin In Seven Parts", που δεν είναι τίποτ' άλλο από αυτό που λέει ο τίτλος!
Εφτά κομμάτια που ενώνοντάς τα δημιουργούν μια αμαρτία, δηλαδή ένα στην ουσία τραγούδι χωρισμένο σε εφτά μέρη (τυχαίος ο αριθμός;!).
Κι επειδή αμαρτία εξομολογουμένη αμαρτία ουκ έχει, θα πω πως θαύμασα την προσθήκη διαφορετικών, πιο "ethnic" οργάνων (πολίτικης λύρας, σαντούρι, μπαγλαμάς κ.α.), την psycho 70's αίσθηση, αλλά υπήρξαν και αρκετές στιγμές που αυτό με κούρασε και βαρέθηκα για να είμαι ειλικρινής!
Οκ σίγουρα το "One Sin In Seven Parts" δεν απευθύνεται στους πολλούς και δημιουργήθηκε από τον Παύλο με πρώτιστο σκοπό να εκφράσει το δικό του εσωτερικό κόσμο, κάτι που όμως δε σημαίνει ότι δε θα αρέσει σε αρκετούς.
Τα κομμάτια "Welcome Boy", "Your Ticket To Adventure", "Dig In Your Soul", είναι μοναδικά και αξίζουν της προσοχής σας, όπως  φυσικά ολόκληρο το άλμπουμ, ιδιαίτερα στους πιο blues-"ψαγμένους" ακροατές!
Το δίσκο μπορείτε εύκολα να ακούσετε εννοείται free, στο youtube ή στο site της μπάντας!!
Check It Out!!

Κανακουσάκης Μιχάλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου